Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

3 ωραία κραγιόν

Αν μπεις σε κατάστημα καλλυντικών έχοντας στο νου να ανανεώσεις το κραγιόν σου, ενώ δεν έχεις κάνει μια έρευνα προηγουμένως, μάλλον λάθος αγορά θα κάνεις. 

Μου έχει συμβεί να γυρίσω στο σπίτι με το "τέλειο" κόκκινο για εμένα,  που στον καθρέφτη του σπιτιού με μεταμόρφωσε σε dancing bear wearing lipstick...

Άλλη φορά, το nude beige που μου πρότειναν, έδειξε τα χείλη μου μοβ μελανά και το δέρμα μου χλωμό.

Έψαξα λοιπόν να βρω, τα 3 καλύτερα κραγιόν, δηλαδή τα κραγιόν που θα φορέσω πραγματικά και δε θα μοιάζουν ούτε με εφηβικά glosάκια, ούτε με μανταμέ πάστες !


1. Το πρώτο αγαπημένο μου κραγιόν είναι το 144 Silky Apricot από τη σειρά Rouge Pur του Yves Saint Laurent (www.ysl.com)
Moυ το είχε "σφυρίξει" η make up artist Μ.Παγωνάκη, όταν μια άνοιξη πριν μερικά χρόνια τη ρώτησα, "Πες ένα ωραίο ροζ κραγιόν, θέλω να πετάξω όλα τα μουντά του χειμώνα !". Από τότε πέρασαν καλοκαίρια και χειμώνες...κάθε φορά που θέλω να αισθανθώ φρέσκο το δέρμα μου, φοράω αυτό το κραγιόν. Δεν είναι ροζ, ούτε κοραλί, φοριέται όλες τις εποχές και είναι τόσο έντονο όσο χρειάζεται ώστε να δείχνεις λαμπερή, σαν να έχεις κάνει μόλις peeling !

2. Το δεύτερο αγαπημένο μου, είναι πάλι του Yves Saint Laurent ( www.ysl.cm )από τη σειρά των gloss και λέγεται Gloss Pur 8 Pure Watermelon. 

Το ανακάλυψα  μετά από ερώτηση: "Ποιό είναι το κραγιόν που φοράς; Είναι super !". Kαι μη νομίσετε ότι παρασύρθηκα και ρώτησα απλώς μια όμορφη. Pώτησα όντως μια όμορφη νέα γυναίκα, η οποία όμως είναι και beauty expert, υψηλό στέλεχος στη βιομηχανία ομορφιάς. Αυτό το "ζουμερό" χρώμα και η υφή του δίνει στα χείλη μια ανεπανάληπτη ζωντάνια  που σίγουρα θα ζαλίσει -ποιόν άλλο ; -, κάθε ανυποψίαστο αρσενικό. Δοκιμάστε ακόμη να φωτογραφηθείτε φορώντας το, είναι φοβερό, θα το δείτε ;-) 

3. To τρίτο κραγιόν που μου αρέσει πολύ και φοράω συχνά είναι το La Laque Fever 100 Crazy Clementine της Lancome  (el-gr.facebook.com/LancomeGreece )

To βρήκα - μόνη μου -, ψάχνοντας πεισματικά για ένα κραγιόν διαρκείας που δεν χρειάζεται ανανέωση κάθε 30' και δεν ξηραίνει τα χείλη...Aυτό το γαλλικό lipgloss, κρατάει μέχρι 6 ώρες ( εξαρτάται από το πόσο πίνεις, τρως και φιλάς ! ) και δεν "τραβάει" καθόλου, αντιθέτως, αισθάνεσαι  ότι φοράς ένα ελαφρύ gloss με κομψή γυαλάδα. Φανταστικό ως πρωινό κραγιόν και μου αρέσει εξίσου στη ροζέ παστέλ απόχρωση του, όπως και στην beige. 
Best of all βέβαια θεωρώ το Crazy Clementine, γιατί ταιριάζει απρόβλεπτα, ακόμη και με τις πιο βαρετές χειμερινές αποχρώσεις των ρούχων μας. Στα gossip αμερικάνικα περιοδικά πρόσεξα ότι ακριβώς αυτή την απόχρωση  φόρεσε η bride Kardashian στον πολυδιαφημισμένο γάμο της. To gloss μάλλον κράτησε περισσότερο από το γάμο, αλλά who cares, το τέλειο κραγιόν είμαστε εδώ να αναλύσουμε  :-)))
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ