Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

*Sping is just around the corner

Συγνώμη,

μπορώ να έχω ως εκ θαύματος τη ντουλάπα μου έτοιμη να υποδεχτεί την άνοιξη;;;;
Τόσο δύσκολο είναι αυτό που ζητώ;;; Όλα τα χειμερινά μου ρούχα πακεταρισμένα ανά ποιότητες, με φακελάκια φυσικής λεβάντας ανάμεσα τους, τα παπούτσια του χειμώνα ξεσκονισμένα και γυαλισμένα στα κουτιά τους και όλα τα περσινά καλοκαιρινά μου φρεσκομπουγαδιασμένα ,σιδερωμένα και τακτοποιημένα, τις ζώνες, τα φουλάρια, τις τσάντες και τα παπούτσια κι αυτά ανά χρώμα, έτοιμα προς χρήση, τα βραχιόλια μου στη σειρά και τα σκουλαρίκια μου σε επαγγελματικού τύπου σταντ κοσμηματοπώλη, να τα διαλέγω κάθε πρωί;;;; Δύσκολο;;;;


Μπορεί να μην είναι το ευκολότερο task, αλλά τουλάχιστον για εμένα, θεωρώ πιο risky να φορέσω ευθύς αμέσως τα spring/summer trends όπως όρισαν οι μεγάλοι σχεδιαστές, παρά να ετοιμάσω όλα τα παραπάνω...
Αλλά, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, αναλύοντας την top τριπλέτα τoυ "made in Italy". 
H Prada γέμισε τα μαγαζιά της με ρίγες. Προσωπικά τις λατρεύω και την Prada και τις ρίγες! Όμως, δεν είχα κάτι τέτοιο στο νου μου, μετά τα ρούχα του χειμώνα...Aισθάνομαι ότι δεν θα με κάνουν να μοιάζω fresh as a daisy...πάμε παρακάτω,
Η Frida Giannini, γνωρίζει καλά τι θα ήθελε στη ντουλάπα της για τη νέα σεζόν η τυπική πελάτισσα του οίκου Gucci. Χρώμα και glamour disco αισθητική. Για το λόγο αυτό συνδυάζει έντονο μοβ με ακόμη πιο έντονο πορτοκαλί και πράσινο σμαραγδί με έντονο τυρκουάζ ! Την παραδέχομαι, αυτά τα σύνολα είναι φοβερά ελκυστικά και ξετρελαίνουν τα αγόρια!* Όσα αγόρια δηλαδή προλάβουν να σε δουν, εκείνη, τη μοναδική φορά που θα φορέσεις το σύνολο, γιατί φυσικά ένα τόσο κραυγαλέο outfit φοριέται αυστηρά μια φορά...
Oι πονηρούληδες Dolce και Gabbana, κινούνται ξανά γύρω από τη φαντασίωση, "θηλυκό του νότου, χαμηλοβλεπούσα μεν, με ξεκούμπωτο νεγκλιζέ δε, μακριά μαλλιά με όγκο και κρεμαστά σκουλαρίκια. Κάτι σαν τη Βάνα Μπάρμπα στο Mediterraneo. Mου αρέσει πολύ, θα "τους" φορέσω, αλλά όχι τώρα, τον Ιούλιο...


 Τίποτα άλλο, πιο εύκολο, έστω για αρχή ;;;;
Ορίστε τι σκέφτομαι να κάνω:
- Αισθάνομαι μεγαλύτερη ασφάλεια αν αποφύγω τις μεγάλες υπογραφές και κινηθώ σε αυτές μέσης εμβέλειας. Έτσι, θα πιάσω αγκαζέ την κολλητή μου, όπως πιανόταν κάποτε οι μαμάδες μας και θα περάσουμε ώρες ανενόχλητες στον όροφο με τους νεανικούς σχεδιαστές του Nottos Galleries, του Ηondos και του Attica. 
- Στη συνέχεια σκοπεύω να χωθώ σε όλα τα μικρά μαγαζιά που έχουν στιλ. Επειδή με τη φίλη μου γινόμαστε πολλές και θα στριμωχτούμε, θα πάρω παρέα το σκύλο και θα κάνω φίλη την boutique owner. Θα την εμπιστευτώ, θα μου βρει τα καλύτερα και θα της αφήσω το κινητό μου να με καλεί κάθε φορά που θα παραλαμβάνει νέα εμπορεύματα. Lovely !
- Ενδιάμεσα στα προγράμματα ημέρας, θα ξεκλέβω χρόνο για να παρακολουθήσω on line όλα τα e - shops να γεμίζουν ανοιξιάτικες προτάσεις. Έτσι, θα εκπαιδεύσω το μάτι μου να "κόβει" και δεν θα παρασυρθώ σε λάθος αγορές...
- Από την προσωπική μου συλλογή θα επανεκτιμήσω τα τζιν ψιλόμεσα παντελόνια μου, γιατί τα είδα και πάλι να παρελαύνουν  στις πασαρέλες,
...θα φορέσω όλα τα μπεζ της άμμου και  λευκά που έχω στην κατοχή μου κι αν θελήσω διακαώς να ξοδέψω χρήματα για να αγοράσω κάτι καινούριο, πάλι αυτά τα χρώματα θα προτιμήσω γιατί μου δίνουν αυτόματα αυτό που χρειάζομαι, φρεσκάδα !
...τέλος, θα παραστήσω, όσο μπορώ,  την αθλητική, γιατί όπως έχουμε ξαναπεί είναι super sexy,
...ενώ σκέφτομαι να παίξω λιγάκι με το American - fitness - cheerleader style για να ανανεώσω βαρετά και σοβαρά κομμάτια που βρίσκονται ήδη στη ντουλάπα μου, όπως κάτι blazer σακάκια ανδρικού τύπου...
 Δεν νομίζω βέβαια να έμεινε αγύμναστο κανένα stapaliamoulouboutin kind of girl όλο το χειμώνα ! Αυτό αναιρεί πολλά από τα παραπάνω σχέδια προσαρμογής στη νέα σεζόν και χρειάζεται άμεσα ανέβασμα σε διάδρομο και λιώσιμο στους κοιλιακούς...
Aυτό το blog δεν απευθύνεται κυρίες μου σε εκείνες που γράφονται κάθε Φεβρουάριο στο γυμναστήριο προσπαθώντας να σώσουν την κατάσταση, ντροπή*!
Τέλος πάντων, καλό μήνα να έχουμε (οι εγγραφές άρχισαν :-) 

*Θεωρήστε συκοφαντική δυσφήμιση οποιοδήποτε σχόλιο γραφεί στο σημερινό post από τις φίλες μου, άτομα του στενού μου περιβάλλοντος,  ή τις αδερφές μου σχετικά με την ενασχόληση μου το τελευταίο εξάμηνο με τη γυμναστική, ή με αθλήματα γενικότερα.