Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

*7η τέχνη (...τον Αύγουστο)

Καιρό είχα να ευχαριστηθώ ταινία.
Να αποτύχω στην πρόβλεψη του τέλους στο πρώτο δεκάλεπτο ...
Να θυμηθώ ότι μπορεί να υπάρξουν αληθινές φιλίες και μεγάλες αγάπες...
El secreto de sus ojos.


Ένα από τα θετικά ενός summer in the city είναι η πρόσβαση σε ταινίες που χάσαμε το χειμώνα, αλλά και σε κλασσικές αγαπημένες που ξαναπροβάλλονται. Το "Μυστικό στα μάτια της" είναι μια αστυνομική ταινία, που έφτιαξε με αγάπη ο Αργεντινός δημιουργός της σειράς  Law and Order που παίζει στην τηλεόραση . Κατά τη γνώμη μου άξιζε 100% το όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας που απέσπασε φέτος, αν και πολλοί θεωρούσαν φαβορί  την Γερμανική, επίσης μεγάλη ταινία, "The White Ribbon". Το ενδιαφέρον είναι ότι ενώ νομίζεις ότι παρακολουθείς ένα ελαφρύ θρίλερ σε ατμόσφαιρα 70's, σταδιακά γίνεσαι μάρτυρας δύο ιστοριών ανεκπλήρωτου έρωτα. Η μία λόγω μεγάλης αδικίας και η άλλη λόγω κοινού εγωισμού...    Με αφορμή τα συναισθήματα που μου προκάλεσε η ταινία, θυμήθηκα όλες τις ιστορίες αγάπης που μου άρεσαν στο σινεμά, αυτές που μου προκάλεσαν από απλό φτερούγισμα μέχρι και χρήση softex στα σκοτεινά...


Αγάπα με αν τολμάς

Δεν έχω δει πιο γλυκιά ταινία...Νομίζω θα συμφωνήσετε αφού μάλλον έχετε δει την γαλλική ταινία που προβλήθηκε στην Ελλάδα πριν μερικά χρόνια αλλά χαρίστηκε και σε dvd μέσα σε δύο εφημερίδες...Η σχετικά άσημη τότε,  Μarion Cotilliard (που σήμερα θεωρείται η καλύτερη Γαλλίδα ηθοποιός της γενιάς της) , αγάπησε με πείσμα το αγοράκι /άνδρα / ηλικιωμένο κύριο συμπρωταγωνιστή της, δίνοντας μας μαθήματα ευφυούς ερωτικού παιχνιδιού. Αν δεν έχετε δει την ταινία και πιστεύετε ότι είστε καλή "παίκτρια" με τους άνδρες, καιρός να πάρετε μερικές ιδέες που αγγίζουν τα άκρα! 

The notebook

Άλλη μια ιστορία αγάπης που έχω να θυμάμαι...Λίγο οι σκληροί γονείς της κοπέλας, λίγο η απόσταση, λίγο οι παρεξηγήσεις, όλα σε πωρώνουν να τους  θέλεις μαζί και για πάντα...

P.S. i love you 

Tώρα πείτε μου, είναι δυνατόν να πεθαίνει αυτός που αγαπάς αλλά ο ίδιος να συνεχίζει να σου δείχνει λατρεία μέσα από κινήσεις που έχει προγραμματίσει να συμβούν, αφού έχει φύγει;;;;;
Έκλαψα σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της ταινίας,  γιατί έχω κι εγώ ως γυνή,  την συνήθεια της πρωταγωνίστριας Hilary Swank... Μπορεί δηλαδή να γκρινιάξω έντονα, για θέματα ασήμαντα...Αν και η φίλη μου Μ. που έστειλα να δει την ταινία  τρέχοντας δεν συγκινήθηκε όσο εγώ, προσωπικά, πήρα το μαθηματάκι μου και προσπαθώ να εκτιμώ τις στιγμές μου...


Ταινίες τρυφερές, πολλές έχω να θυμάμαι..το ευχάριστο είναι ότι αυτές οι ταινίες, που μάλλον απευθύνονται σε γυναίκες, αρέσουν και σε πολλούς άνδρες. Το έχω παρατηρήσει στις επιλογές ταινιών που καταχωρούν στο facebook.
Σε αυτές τέλος που αξίζουν, (αυτού του τύπου), να συμπληρώσω τις εξής :

 - "Αναμνήσεις μιας γκέισας",ανεκπλήρωτος έρωτας για ακόμη μία φορά, άλλα και πολλά extra tips από εταίρες made in Asia!
 - "La vie en rose", η υπέροχα δοσμένη  βιογραφία της Edith Piaf,
 - "Original sin", ταινία που αποδεικνύει ότι, όταν ο αρσενικός(Banderas...)  ερωτοχτυπηθεί (με την Angelina Jolie...), μπορεί να υποστεί τα πάντα! 
 - "Μεγάλες προσδοκίες", τόσο διαχρονικό το story, τόσο έντονοι οι χαρακτήρες...δεν μπορώ να ξεχάσω το ύφος της Paltrow, τη χρήση του πράσινου χρώματος από το σκηνοθέτη, αλλά και το soundtrack της ταινίας. 
 - "Θα σε βρώ στον Παράδεισο" (πολλά, πολλά πακέτα χαρτομάντηλα...)



Τώρα για απόψε,
αν σας ενέπνευσα,
 να ξέρετε ότι,
 κάποιοι τρυφεροί επαγγελματίες του σινεμά, επέλεξαν και προβάλλουν αυτές τις μέρες σε κάποια θερινά της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης παλιές, καταπληκτικές ταινίες, όπως το Ραντεβού στο Παρίσι με την Audrey Hepburn και το Bonnie and Clyde,το οποίο σας εγγυώμαι, μπορεί να αποτελέσει πηγή έμνευσης για τα αξεσουάρ που θα συνδυάσετε με τα παλτό σας το χειμώνα!


ΣΕ DVD 'Η ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ,ΜΗΝ ΤΙΣ ΧΑΣΕΤΕ!
HAVE A SUPER ROMANTIC SUMMER ;-)