Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

*BODY PERFECT

Όσο πιο έντονα συνειδητοποιώ ότι φέτος δεν θα πάω διακοπές, (το επόμενο τρίμηνο είναι f---ing crucial για τη δουλειά μου), τόσο θέλω να παραστήσω την παραθερίστρια!

Θα μείνω στην πόλη, το ξέρω ήδη, με την εικόνα μου όμως, μπορώ να μπλοφάρω...Η τελευταία μου εμμονή είναι η fitness guru Tracy Anderson. Την γνωρίζετε ήδη λόγω των διάσημων πελατισσών της, Gwyneth Paltrow και Madonna, των best selling dvd της και της cele-bitchy μούρη που πουλάει με μεγάλη επιτυχία... (στην παραπάνω φωτογραφία βγαίνουν οι τρεις τους από το σπίτι της Madonna στο Λονδίνο, για να προπονηθούν στο γυμναστήριο της μικροσκοπικής γυμνάστριας, λίγες πόρτες πιο κάτω...). Πωρώθηκα μαζί της τελευταία, γιατί με εξουθενώνει και δεν την πολυνοιάζει. Το τέλος ενός session γυμναστικής μαζί της, με βρίσκει να σέρνομαι κάπου για να συνέλθω κι αυτή αντί να με επιβραβεύει, όπως κάνουν άλλοι χαζοχαρούμενοι συναδέλφοι της στα dvd,"bravo! you did very well" και τέτοια, μου λέει, 
"κοίτα να το κάνεις καθημερινά γιατί αλλιώς χάνεις το χρόνο σου...δεν νομίζω dear να σου είναι δύσκολα τα 100 push ups..."
Bitch! Θα λιώσω στη γυμναστική, μέχρι να λιώσει το dvd από τη χρήση...Mη με προκαλείς εμένα...Πείσμωσα, θύμωσα και βάλθηκα να την ανταγωνιστώ...


Γυμναστικές έχω κάνει πολλών ειδών...γυμναστήρια οργανωμένα και σύγχρονα επισκέφτηκα πολλά. Έχω κάνει και personal training στο σπίτι αλλά και σε private fitness studio. Τέτοια γυμναστική, όπως αυτή της Anderson δεν ξαναέκανα. Είναι το ύφος της καταρχήν, που με εξιτάρει. Η μαγκιά της και η επιμονή της. Δεν άντεξα πάντα να τελειώσω τα dvd της, κάποιες φορές τα παράτησα, ενώ άλλες, αναγκάστηκα να "κλέβω" γιατί μου ήταν αδύνατον να την ακολουθήσω. Τελευταία όμως,ανακάλυψα ένα πολύ μικρό απόσπασμα της δουλειάς της, διάρκειας 5:28 λεπτών, μόνο,αφιερωμένο στο πάνω μέρος του σώματος. Αυτό σίγουρα μπορώ να το κάνω! Για την ακρίβεια το κάνω 2 φορές την ημέρα, πρωί και βράδυ, σαν φάρμακο, σαν αντιβίωση! 
Απολαύστε την stylish  γυμναστική της Τracey Anderson και μπορώ να εγγυηθώ ότι θα αποκτήστε φανταστικά χέρια και ώμους !


Στην περίπτωση που δεν μπορείτε να παρακολουθήσετε οδηγίες εκγύμνασης μέσω οθόνης, μπορείτε να περάσετε μια βόλτα από τα καλύτερα γυμναστήρια της χώρας, ώσπου να εντοπίσετε σε πιο από όλα  θα αισθανθείτε άνετα με τους ανθρώπους και το χώρο! 
best places to build your body!:
- Holmesplace: κλασσική αλυσίδα γυμναστηρίων members only, αμερικάνικης νοοτροπίας,μεγέθους και στυλ. Ευχαριστώ,θα πάρω! http://www.holmesplace.gr/ - Asana:τα γυμναστήρια που έστησε η Ελένη Πετρουλάκη για να εξυπηρετεί το fan club της! http://www.asana.gr/ - Human: luxury boutique fitness studio όπου παρακολουθείσαι στενά, με αποτέλεσμα να έχεις εκπληκτικά αποτελέσματα! Ήταν η επιλογή μου για το χειμώνα που πέρασε και ανυπομονώ να ξανά - αφεθώ στα χέρια τους!  try to book a session with co owner Christos Triantafillou, he does amazing job!  http://www.humanstudio.eu/ -Ansura: το κέντρο που έφτιαξε με γνώση και κέφι η Χρύσα Καλπάκη με σκοπό να "σμιλεύει"με ασιατικές -κυρίως- τεχνικές, αγαλματένια σώματα! τελευταία εξοπλίστηκε με μηχανήματα τελευταίας  τεχνολογίας που καταπολεμούν το τοπικό πάχος. Λέγονται HYPOXY και είναι εμπειρία! http://www.ansura.gr/ - Fitness Together: η έδρα του personal trainer Χρήστου Μαυροκορίδη απέκτησε αδερφάκι στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης καλύπτοντας τις ανάγκες του πελατολογίου του που κινούνται εκτός κέντρου. Εκπληκτικό fitness club που θέλεις να περνάς ώρες στους χώρους του http://www.fitnesstogether.gr/ Βέβαια όλη αυτή η αγάπη προς τον εαυτό μας , γιατί περί αυτού πρόκειται τελικά, δεν απαιτεί μόνο γυμναστική. Αν δεν βοηθήσει μια έξυπνη διατροφή, παρότι  σφιχτές και δυνατές έχουμε επιπλέον κιλά. Αυτό μελετάει εδώ και χρόνια η αδερφή μου Ειρήνη μέσα από τις σπουδές της και τους εξεταζόμενους στην κλινική της. Στην surreal ερώτηση λοιπόν, "ναι,αλλά δεν αντέχω άλλο το ψητό κοτόπουλο με πράσινη σαλάτα που ξέρω ότι με αδυνατίζει, μπορώ να τρώω ότι μου αρέσει και να χάνω βάρος;;;;;;", απαντά γράφοντας ένα "πονηρό" βιβλίο μαγειρικής που αδυνατίζει! 
to give you an idea:
Το burger που πάντα σκεφτόμαστε με ενοχές μπορεί να γίνει light και να μας χορτάσει. Μήπως μπορούν και οι τηγανιτές πατάτες;;;;;!!!!!
Ωραία, μπορώ να έχω κι ένα προφιτερόλ ως dessert;;;;;;;!!!!!!
Έχω φτιάξει δεκάδες φορές τις συνταγές αυτού του εύκολου βιβλίου και χωρίς να το συνειδητοποιώ άρχισα να προσαρμόζω και άλλες δικές μου συνταγές στη λογική της αντικατάστασης. Σκέφτομαι δηλαδή πριν αγοράσω, ή χρησιμοποιήσω οτιδήποτε στη διατροφή μου, αναζητώντας με μανία τον υγιεινό αντικαταστάτη του! Thank you so much Eirini!
"Οι συνταγές που άλλαξα(ν)", από τη Βιολόγο με ειδίκευση στη διατροφή Ειρήνη Πασχαλέρη και την ομάδα των διακεκριμένων chef του ξενοδοχείου Hyatt. ( εκδόσεις Φερενίκη, 35 ευρώ, σε όλα τα βιβλιοπωλεία ή on line,http://www.naturalhealthclinic.gr/ για ένα signed αντίτυπο ;-) http://www.facebook.com/Paschaleri 
this summer you will have a healthy, sexy, strong body!