Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Sex and the city 2 ( after the premiere )

Με ρωτάτε αν μου άρεσε η ταινία...
Εγώ βέβαια, πριν απαντήσω, κρυφακούω σε κάθε  γυναικοπαρέα γύρω μου τα δικά σας  παραπονάκια...λέτε ότι παραμεγάλωσαν η Carrie και οι φίλες της...ότι ήταν πολύ ώριμο το 2, χωρίς πολύ δράση...ότι σας φάνηκε πολύ μεγάλο σε διάρκεια...


Προσωπικά αντέχω να τις βλέπω για ώρες, χωρίς να κουράζομαι και πάντα πανηγυρίζω βουβά ! Χάρη σε αυτές νιώθουμε όλες ότι μας περιμένουν πολλά  ακόμη εκεί έξω, 
να φορέσουμε
να ζήσουμε 
να αγαπήσουμε :-)))) 
Οπότε, γιατί  να κολλήσω σε κάποιες κιτς ή βαρετές λεπτομέρειες, που όντως είδαμε στο Sex and the city 2 ;;; 


Γυρίζοντας δε, το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας στην Αραβία και εφευρίσκοντας  έναν σεΐχη να πληρώνει τα πάντα, από το ξενοδοχείο μέχρι τα ρούχα που φοράνε, οι δημιουργοί της κλείσανε τα στόματα κάποιων σαν εμένα, που τους περίμενα με το δίκαννο! Αν  βλέπαμε μέσα σε συνθήκες κρίσης χαζοχαρούμενες 40άρες να κρατάνε δεκάδες επώνυμες σακούλες, θα παύαμε να είμαστε οπαδοί. Άλλωστε, η τόσο μεγάλη επιτυχία του βιβλίου, της σειράς και των ταινιών οφείλεται στο γεγονός ότι μπορούσαμε να "μας δούμε" στη θέση τους. 


Αντιθέτως, το concept  
ταξίδι - απόδραση με τις κολλητές μας σε πιεσμένους καιρούς, είναι αυτό που όλες ονειρευόμαστε από το πρωί ως το βράδυ...τουλάχιστον εγώ με τις δικές μου φίλες αυτό συζητάμε διαρκώς...πως θα γίνει να την κάνουμε για άλλη γη, για άλλα μέρη ώστε να γλιτώσουμε λίγη μιζέρια!
Φυσικά αν σκοπεύετε να κάνετε κάτι τέτοιο, θα σας κατεύθυνα προς προορισμούς όπου συχνάζουν αυτοί που δεν πλήττονται από καμία κρίση, για  να ξεχαστείτε έστω για λίγες ημέρες!
  Στην κορυφή της δικής μου λίστας με τέτοιες, girls only εξορμήσεις θα βρείτε:
1. Blue lagoon Iceland.


To είχαμε βάλει στο μάτι εδώ και καιρό, φέτος μας τα χάλασε λίγο το ηφαίστειο αλλά εμείς θα κάνουμε ότι μπορούμε για να βρεθούμε κάποτε εκεί! Το ultimate sparty (spa party) του πλανήτη, φανταστείτε το παρέα με τις φίλες σας...www.bluelagoon.com

2. Eden Roc Antibes France.
Kάθε Μάιος- Ιούνιος που περνάει, χωρίς να έχουμε πάει στο μαγευτικό αυτό θέρετρο της Μεσογείου, μας στερεί αναμνήσεις του γούστου μας...Η βάση είναι  ένα  κλασσικό ξενοδοχείο της γαλλικής ριβιέρας που μεταμορφώνεται σε εμπειρία, αφού υπεύθυνοι για την ακαταμάχητη ατμόσφαιρα  του  γίνονται τέτοια εποχή οι celebrities και megarich που φιλοξενεί. Αυτοί, οι ενδιαφέροντες τύποι ( : για εμάς που μας αρέσει το people watching...), αφού περάσουν μια βόλτα από το φεστιβάλ Καννών και το Grand Prix του Μονακό, έρχονται στο Hotel Du Cap Eden Roc να ξεφαντώσουν στο  bar Bellini και να λιώσουν κάθε επόμενο πρωί στο spa και στη πισίνα...εκεί θέλω να είμαι κι εγώ με τις φίλες μου! Kανένα τζόκερ; Kανένα bachelorette party anyone?
www.hotel-du-cap-eden-roc.com


3. Treehotel Harads.
Για  τις πιο ροκ, φυσιολάτρισσες, αντιδραστικές και καλλιτεχνικές φίλες μου, έχω άλλα σχέδια. Αφού βγάζουν σπυριά όταν ακούσουν celebrities και σιχαίνονται τις δήθεν μαζώξεις, θα φροντίσω να τις πάω κάπου κοντά στον Αρκτικό Κύκλο να ευχαριστηθούν εμπειρία. Τα δωμάτια που τοποθέτησαν διάσημοι αρχιτέκτονες στα δέντρα θα γίνουν το σπίτι μας για όσο ζήσουμε εκεί και θα μας θυμίσουν σίγουρα τις κρυψώνες που αναζητήσαμε μικρές για να μοιραστούμε μυστικά που θα μας ένωναν για πάντα: "- Αγαπώ τον Γιώργο αλλά μην το πεις σε κανένα...! ".
www.treehotel.se

Carrie on...dreaming!