Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

tatoo me!



Δεν ξέρω τι σχέση έχετε με τα tatoos, τα θυμήθηκα σήμερα που άλλαξε ο μήνας και  κυκλοφόρησαν στην αγορά τα Τrompe d'oeil της Chanel  . 1η Μαρτίου λοιπόν (καλό μήνα!) και 55 σχέδια σε τατουάζ με αλυσίδες, με το διπλό λογότυπο, με πουλιά κτλ  πωλούνται στις μπουτίκ Chanel αλλά και στο Selfridges ($78).
 Οι λάτρεις βέβαια  του chanel-ism είχαν ήδη προβλέψει να μπουν σε λίστα προκειμένου να τα αποκτήσουν, ενώ από τα μέσα του προηγούμενου μήνα τα  φόρεσαν celebrities αντί για κοσμήματα! ( βλέπε photo ). Προσωπικά, μου άρεσαν πολύ τα νέα αυτά, ψεύτικα τατουάζ γιατί με στρεσάρει ιδιαίτερα η ιδέα της μόνιμης ζωγραφιάς, ή ατάκας  πάνω μου. Βεβαίως, όπως για όλα όσα γράφω,προηγήθηκε προσωπική μου εμπειρία...


Πριν χρόνια, όσο ακόμη ζούσα στο Μιλάνο, με σύστησαν σε μία artist που δούλευε στην ιταλική τηλεόραση RAI κάνοντας μόνιμο μακιγιάζ σε καλλονές  παρουσιάστριες. Σκέφτηκα ότι μια τόσο καταξιωμένη make up artist δεν συναντάς κάθε μέρα...Την επισκέφτηκα λοιπόν στο στούντιο της και της ζήτησα να τονίσει τα χαρακτηριστικά μου. Όντως, μου έκανε μόνιμο μακιγιάζ στα φρύδια τονίζοντας πολύ το βλέμμα μου.  Επιπλέον, διόρθωσε  μια φυσική μου ασυμμετρία. Έφυγα ενθουσιασμένη. Σήμερα αν με ρωτήσει κανείς τη γνώμη μου για το μόνιμο μακιγιάζ θα τον αποτρέψω. Αυτό που έκανα τότε ήταν μόνιμο τατουάζ και όχι μόνιμο μακιγιάζ...Με την πάροδο δηλαδή του χρόνου αποχρωματίστηκε και το μπεζ καφέ χρώμα που με ικανοποιούσε στην αρχή έγινε μπορντό και στη συνέχεια κόκκινο...φυσικά μπορούσα να "ξαναχτυπήσω" το τατουάζ μου και να έχω το σωστό αποτέλεσμα. Όμως δεν ήθελα πλέον  κάτι άλλο πάνω μου, δεν ήθελα ένα ακόμη  τατουάζ και με απωθούσε η ιδέα του μόνιμου. Αντιπάθησα λοιπόν όλων των ειδών τα τατουάζ και δεν υπέκυψα ακόμη και στη θέα της θεάς Stephanie Seymour με το tattoo - αλυσίδα στον αστράγαλο, που κάποτε έβλεπες και ζήλευες σε όλα τα ανδρικά περιοδικά.


Πέρα από τα Chanel, ένα άλλο  πολύ έξυπνο υποκατάστατο των τατουάζ  ανακάλυψα πριν λίγες μέρες όταν συναντήθηκα με τη fashion buyer φίλη μου Angie, η οποία ήρθε στο ραντεβού μας φορώντας στο χέρι ένα fabulus μεγάλο  βραχιόλι από μαύρο οικολογικό καουτσούκ. Από μακριά  αυτά τα αξεσουάρ δείχνουν  σαν tattoo! 
marzio fiorini three angels bracelet

marzio fiorini words bracelet


marzio fiorini flower of buzios bracelet

Τέλειο για την νεορόκ αισθητική μας, εγώ στην κυριολεξία της το πήρα (!) και το κράτησα ως δικό μου...  Στη Θεσσαλονίκη πωλείται στη μπουτίκ  ORION, 25ης  Μαρτίου 42, ανήκει στη συλλογή αξεσουάρ  του βραζιλιάνου Marzio Fiorini και θα είναι super και το καλοκαίρι με το μαγιό! Στην Αθήνα, τα ιδιαίτερα αυτά αξεσουάρ θα  βρείτε στο attica και στο Golden Hall.
  
Τέλος για την ιστορία, αξίζει να πούμε ότι αντίθετα με εμένα που μετανιώνω με τα μόνιμα, η Angelina Jolie  έχει ήδη 13 tattoos στο σώμα της. Δηλώνει έτσι με πάθος τις ημερομηνίες γέννησης των παιδιών της και όλες τις εκφράσεις που αποτελούν moto για αυτήν,  ενώ  "σβήνει" κάθε τόσο  με λέιζερ το τατουάζ με το όνομα του πρώην συζύγου...η μέθοδος δε, που έχει επιλέξει να "χτυπάει" τα τατουάζ πάνω της, είναι μια παλαιού τύπου ασιατική και επίπονη...
Όχι, ευχαριστώ, δεν θα πάρω! ;-)