Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

*adventures of a small bag

Τη βρήκα μπροστά μου την καινούρια τσάντα. Ούτε έρευνα αγοράς έκανα, ούτε την έβαλα στο μάτι καιρό πριν όπως κάνω συνήθως. Απλώς την είδα και σκέφτηκα "αυτή η τσάντα μου λείπει". Τη θεώρησα δε  ικανή να ανανεώσει όλα μου τα ρούχα. Έτσι, χαρούμενη προχθές, στολίστηκα το νέο μου απόκτημα ,τη  μικρή τσάντα με αλυσίδα και βγήκα από το σπίτι. 
  
Λίγα λεπτά αργότερα, περπατώντας  μπροστά από τα παραλιακά καφέ ένιωσα το πρώτο περίεργο συναίσθημα.  Σαν να έβγαζα βόλτα όλη μου τη ζωή ένα μολοσσό και ξαφνικά να το αντικατέστησα με ένα τσιουάουα!  Με αυτή την άβολη αίσθηση,προχώρησα ανάμεσα  σε μία ομάδα μηχανόβιων  με αναμμένες τις μηχανές και μου ήρθε και δεύτερο περίεργο συναίσθημα. Ένιωσα σαν την Τέτα Ντούζου στην πρώτη της εμφάνιση στην 80's trash movie Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα (αν δεν την ξέρετε , υπάρχει πλέον στο  you tube) . Τι άλλο θα συνέβαινε , θα σφύριζαν άραγε στο πέρασμα μου; Χαμογέλασα αμήχανα και απομακρύνθηκα από τους μηχανόβιους που λογικά τη μίνι φούστα πρόσεξαν και όχι την τσάντα που απασχολούσε εμένα...  Επόμενη στάση το ραντεβού με τη μαμά μου, η οποία  μόλις με είδε να πλησιάζω με το τσαντάκι γέλασε και με ρώτησε, "που την ξέθαψες πάλι παιδί μου αυτή την τσάντα;;;;"και τότε  θυμήθηκα εμένα μικρή και τη μαμά μου λαμπερή ξανθιά και πολύ νέα, να στέκεται μπροστά μου φορώντας την κατάλευκη γούνα της και κρατώντας μια μικρή τσάντα με αλυσίδα στον ώμο...

Μεγάλη αλλαγή η αλλαγή στον όγκο της τσάντας. Αφού συνηθίσαμε τα τελευταία χρόνια να κρατάμε τις XL εκδοχές  κουβαλώντας μαζί μας όλο μας το make up, μεγάλο πορτοφόλι, Α4 ατζέντες, ψηφιακές μηχανές, αρώματα και πολλά κλειδιά, ήρθε η ώρα της αλλαγής. Στην καινούρια τσάντα χώρεσαν με τα βίας το κινητό ,το ρουζ μου τα κλειδιά μου και ένα τσαλακωμένο 50ευρο. Δεν ξέρω αν λυτρώθηκα από τα μη απαραίτητα και επανήλθε επιτέλους  μία  μόδα που θα ξεκουράσει  το επιβαρυμένο μου σώμα .Μπορεί σύντομα να με καταβάλει  το σύνδρομο στέρησης της τσάντας- γραφείου- μπουντουάρ!
 Ότι κι αν συμβεί σας διαβεβαιώνω ότι  το come back της μικρής τσάντας με την αλυσίδα,  μόνο αδιάφορο δεν θα περάσει! 
IT'S TIME FOR A CHANGE GIRLS!