Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

*three wishes necklace...

Μέρες τώρα έχω στη σκέψη μου το αλυσιδάκι με τις 3 ευχές.Σύμφωνα με τις οδηγίες στη συσκευασία φαντάζεσαι ότι σου δίνονται τρεις επιθυμίες,το τοποθετείς δίπλα στην καρδιά σου,κλείνεις τα μάτια σου,εύχεσαι και πιστεύεις...από τότε που μου διάβασαν το παραμύθι του Αλαντίν μέχρι και σήμερα  πάντα αισθάνομαι μπλοκαρισμένη μπροστά στο δίλημμα.
Τρεις  ευχές ναι, αλλά ποιές;;;
Να αρχίσω φυσικά με την υγεία.Ψυχική και σωματική.Μόνο τη δική μου υγεία και μακροζωία καλό μου σύμπαν; Ή μπορώ να βάλω στην ευχή κι αυτούς που αγαπώ; Αλλά μόνο αυτοί που αγαπώ να είναι υγιείς;ο υπόλοιπος πλανήτης,τόσα παιδάκια...είμαστε τόσο ευάλωτοι αν το σκεφτείς...τι θα μπορούσα ρεαλιστικά να ευχηθώ;
Θεραπεία και πρόσβαση σε όλους σε μια εξελιγμένη ιατρική που κάνει θαύματα.
Μέσα από την καρδιά μου
ευχή νούμερο 1.ίαση.

Επόμενη επιθυμία μου η ευτυχία.Πόσο διαρκεί όμως;στη δική μου ζωή τολμώ να την ορίσω μέσα σε στιγμές μεγάλης έντασης και μικρής διάρκειας.Τι να ζητήσω άρα από την ευτυχία...να κρατάει για πάντα;κι αν τότε δεν καταλαβαίνουμε τη σημασία της;θα προτιμήσω ταπεινά τις στιγμές της, αρκεί να είναι συχνές και για όλους.
Ευχή νούμερο 2.δικαίωμα στην ευτυχία.

Μία ακόμη ευχή μου απομένει.Θα απορρίψω ότι άλλο περνάει από το μυαλό μου και θα ζητήσω τύχη.Γιατί θα με βοηθήσει να αναγνωρίσω τις ευκαιρίες που θα περάσουν μπροστά μου.Θα μου δώσει την ψευδαίσθηση ότι κάποιος συνηγορεί υπέρ μου,θα την ονομάσω καλύτερη μου φίλη.
Ευχή νούμερο 3.ζωή τυχερή.

Α gift for you,

Καλά Χριστούγεννα,


με όλη μου την αγάπη