Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

*Σάββατο στο GOLDEN HALL

Εάν θελήσεις να κρατήσεις μία νέα τσάντα υπάρχουν πολλοί τρόποι να κινηθείς:

-την αγοράζεις από boutique, ή πολυκατάστημα αυτοπροσώπως ή on-line,
-την  ενοικιάζεις από το ενημερωμένο site www.starbags.gr
-τη δανείζεσαι από τη φίλη σου, τη συμφοιτήτρια, τη συνάδελφο ή τη μαμά σου 
-την αγοράζεις αντιγραφή της αυθεντικής στη μέση του δρόμου ή on-line (not my kind of girl...)

Επειδή  οι επιλογές είναι πολλές, έχεις όλο το χρόνο να κάνεις έρευνα αγοράς. Ένα βροχερό Σάββατο μεσημέρι λοιπόν,  έχοντας στο νου μου να  χαζέψω τσάντες, βρέθηκα στο Golden Hall. Kι ενώ ο φίλος μου Χ. γκρίνιαξε για το πολύπλοκο parking και η φίλη μου Ε. το θεωρούσε  πολύ ψυχρό,εμένα μου  άρεσε πολύ. Κι αυτό γιατί εκτός από τα πολυτελή καταστήματα ανακαλύψαμε  hot spots  του γούστου μας και περάσαμε τέλεια!
Ξέχασα βέβαια το λόγο για τον οποίο πήγα (-looking for a laptop bag).

Στο χάρτη του καταστήματος που ζήτησα  μπαίνοντας εντόπισα την ύπαρξη του αγαπημένου μου wagamama, παλιό μου στέκι στο Λονδίνο! Περάσαμε λοιπόν το επόμενο δίωρο τρώγοντας το θεϊκό ορεκτικό duck gyoza, μασουλώντας τα νόστιμα πράσινα soya-beens ,δοκιμάζοντας πικάντικα  noodles και πίνοντας πολύ ζεστό sake! www.wagamama.com
       
 Eπόμενη στάση,πάλι ενάντια στο αρχικό πλάνο,το super stylish il barretto!
Δεν το ήξερα, αλλά με κέρδισε ακαριαία! Μυρωδιά espresso, parmigiano,campari,proschiutto,prosecco spumante...Ένα άψογα στημένο all day cafe με αυθεντική μιλανέζικη ατμόσφαιρα (ακόμη και η χαρτοπετσέτα είχε  τυπωμένο "οικόσημο", όπως τα κλασσικά ιταλικά καφέ). Οι φοιτητικές μου αναμνήσεις από Ιταλία αναβίωσαν,το κέφι μας έφτιαξε  και μείναμε για ένα espresso lungo 40 λεπτά...σε αυτό συνέβαλε βέβαια και το ότι στο μικρό κομμάτι  του il barretto επιτρέπεται το κάπνισμα κι έτσι χαλάρωσε και  η φίλη μου που παραμένει  καπνίστρια ..(εύχομαι για λίγο ακόμη).
                        
  
  Ψάχνοντας την έξοδο του Golden Hall κάτι ακόμη τράβηξε την προσοχή μας. Τα βιβλιοπωλεία  IANOS δημιούργησαν το concept store ΙΑΝΟS ARTSHOPΑντίγραφα από τα μεγαλύτερα μουσεία (MoMA, TATE MODERN, Κυκλαδίτικης Τέχνης και πολλά άλλα), κοσμήματα καλλιτεχνών, συλλεκτικές εκδόσεις τέχνης και χρηστικά μικροαντικείμενα, όλα κάτω από την ίδια στέγη.Για εμάς  ένας μικρός παράδεισος. www.ianos.com

                              
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜA:
Σπάνια πλέον βρίσκουμε ελεύθερο χρόνο και ακόμη πιο σπάνια βρισκόμαστε με τους φίλους μας... Η  αγορά μίας τσάντας μπορεί πάντα να μας περιμένει να κάνουμε chill out (ελληνιστί φαγητό-καφές-χάζι) με 1-2 φίλους ! 
REQUEST:
Αγαπητοί επιχειρηματίες,μας αρέσει πολύ το wagamama,το il barretto και το IANOS ARTSHOP. Γιατί να μην υπάρχουν σε κάθε πόλη στην Ελλάδα;
A QUESTION FOR YOU:
Μήπως κάνατε κάτι άλλο στο  Athens Golden Hall (εκτός από shopping), που αξίζει και μου ξέφυγε;;LET US KNOW!